מימד פדגוגי
התפיסה המנחה אותנו בעשייה היומיומית מאפשרת לתלמידנו מרחב של התנסויות והזדמנויות להביא לידי ביטוי את החוזקות האישיות שלהם והיוזמות שלהם. אנו רואים בשפת החוזקות עוגן מרכזי לחיבור אישי והעצמה אישית, חיבור לאחר ושיתוף האחר. אנו מפתחים דרכי הוראה המותאמות לדרכנו הייחודית ומשתמשים באופני לימודי יזמיים: שיח יזמי, מנטורינג, חקר תופעות ומצבים, למידה ב"חברותא". חושפים בפני תלמידנו עשיה יזמית, מיזמים חברתיים, סביבתיים ומדעיים, תוך מתן דגש על ערכים ותפקודים יזמיים ביחידות ההוראה הנלמדות.
מימד קהילתי
הורי בית הספר הם חלק בלתי נפרד מהעשייה הבית ספרית ויחד אנו פועלים ליצירת שיח משתף, מעצים ומקדם למידה, סביב היוזמות של הילדים והחוזקות האישיות שלהם.
בקבוצות היזמות שלנו אנו מובילים יוזמות חברתיות וסביבתיות, המביאות לידי ביטוי את החוזקות האישיות שלנו, לקידום תחושת השייכות והמעורבות שלנו, למען הקהילה והסביבה בה אנו חיים.
מימד ארגוני
התפיסה הייחודית שלנו מתאפיינת במודל ייחודי להטמעת תהליכי היזמות והעצמה אישית של תלמידנו ובאה לידי ביטוי במסגרות הזמן, המיקום, הפעילויות ודרכי ההערכה.
מערכת הלמידה מותאמת לקיום מסגרות פעולה, המאפשרות לנו מרחב לביטוי בדרכי ההוראה, ביחידות הלימוד הרב תחומיות, בסביבות הלמידה, בקבוצות הלימוד בנושא יזמות, במפגשי העצמה למתן ביטוי לחוזקות האישיות של כל אחד מאיתנו ולקידום פרוייקטים ויוזמות אישיות וקבוצתיות.
מימד הון אנושי
צוות בית הספר שותף בהובלת התפיסה הייחודית, לומד, מתנסה ומתפתח יחד בתהליכים של למידת עמיתים ובנייה משותפת של יחידות הוראה ייחודיות.