מימד פדגוגי
בבית ספרנו ירושת העבר, היהודית, ציונית אזרחית, נבחנת באמצעות דילמות וסוגיות עכשוויות המובילות ללמידה ולעשייה משמעותית בהווה. סוגיות אלו מהוות מרחב לבירור ולגיבוש של ערכים, תרבות, ייחודיות ודעת. אנו מכירים בציר הזמן כרצף בעל משמעות מכוננת, המשפיע על עיצוב זהותם של הפרט ושל החברה, תוך מתן כבוד לעבר, מעורבות בהווה ותחושת אחריות לעתיד
מימד קהילתי
שלוש פעמים בשנה נפגשת קהילת לאה גולדברג לעשיה ערכית משותפת. כמו כן נפגשים הורים עם צוות הנהלה וצוות המורים בזמנים קבועים לשיח חינוכי משותף.
מימד ארגוני
אנו מאמינים כי כל תהליך מובנה תורם לשיפור ההווה ובניית העתיד לכן ההובלה האירגונית של בית הספר מושתת על צוותי חשיבה, המקיימים מפגשים קבועים לצורך שיח ומיקוד בתחומי הייחודיות, האקלים המיטבי ובתחומי הליבה, מבררים את הצרכים, כותבים ומטמיעים תוכניות למידה משמעותית ורלוונטית ארוכות וקצרות טווח, תוך איסוף נתונים והערכתם .
מימד הון אנושי
צוות בית הספר עובר פיתוח מקצועי מתמיד בנושאים שוטפים בפיסגה ובאמצעות אנשי תוכן שמגיעים על בסיס קבוע לבית הספר לצרכי העשרה. לצורך גיבוש הייחודיות הוקם "צוות ייחודיות "המשתלם אחת לשבועיים ואחראי על כתיבת תוכניות לימודים המשלבות לימודים יהודיים- ציוניים ואזרחיים בנושאי הלימוד של משרד החינוך. הצוות משלב שיעורים מתוקשבים ביחידות אלה כחלק מלמידה משמעותית וחווייתית את זהותו היהודית- ציונית- אזרחית.